hata beslutångest

Moshi Moshi!

Whats up?
Jag sitter här halv uttråkad för wow suger just nu^^ men skit samma är grym healer i alla fall på tal om inget.
Ska snart börja fixa lite med flytt packning, omg bara 2 veckor kvar ju.
Hoppas allt löser sig med internet och sån skit, inge kul att vara utan internet glad att jag har min mobil med msn och sånt så jag kan blogga^^ haha vad töntig jag låter:O

Jag har föresten beslutsångest, bli brunett igen eller mörkare rödhårig. hitta ju denna bilden och omg jag älskar min hårfärg:

Men har ju inte långt hår så kanske inte blir lika snyggt:O :S
gaah jag blir alltid så här slutar väl med att min impulsiva sida köper en färg och så blir det som det blir. brukar ju sluta upp så. haha^^

Nej får se om jag färgar det så får det blir när vi har flyttat ner till jönköping, vi verkar ha fixat med lägenheten nu och så. så det känns väldigt lugnande. Men nu ska jag åter gå till spelet för simon behöver en healer, noob ungen.haha

TTYL peps!

Chu chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0