Its so silent, you can here the ghosts^^

Moshi Moshi!

Har precis sätt färdigt första avsnittet av project runwayes senaste säsong, mkt bra, mkt bra. säger inte mer för då förstöra ja för Yrla^^. hihi.

Det e så tyst här hemma, Kira bara ligger o kollar på mej, knäppt tyst ute i trapphuset. Det e precis dött här :O
tänker på spöken när det e tyst hihi, funderar på att lägga mej o kolla på animen ja ladda hem igår, kanske blir på mindre läskigt humör, hjälpte ju inte att yrla sa att det var mörkt o dimmigt ute:O ghosttime^^.

haha nae då e inte rädd för spöken, bara läskigt när dom dyker upp helt plötsligt, specielt när man vaknar. creepy. nae nu ska ja inte skriva om spökupplevelser utan ja ska ta o göra mej nått att äta. har bara ätit en pizza bit ida.

hörs imorgon! chu chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0