Jaha då var det dags igen då

Moshi Moshi!

Sista natten som spenderas i denna lägenhet. Lite små sorgligt, imorgon bär det iväg till mullsjö. Har ju i alla fall fått en fin lägenhet så det ska väl bli bra, Hoppas kira klarar bil resan och så ner, min lilla åksjuka katt.
Men Men den dagen har jag duschat, färgat håret, packat, väldigt tomt över allt förutom i sovrummet där datornerna och sånt  står, blir det vi stoppar ner i morgon bitti i guess.

Kira ligger ihop kurrad i sängen, han log som en liten bebis på armen igår kväll och var så super gullig.
Ska bli kul att flytta och se vad som händer antar jag, lite tråkigt att flytta ifrån alla vänner och sånt jag har här. känner ju bara dessa små pojkar där nere^^ eller små och små alla är äldre en mig:P

höhö vet inte vad mer jag ska skriva, är seg o lite små yr i huvudet så. men ska försöka uppdatera bloggen i morgon innan vi åker får se om jag kan uppdatera något på kvällen, kanske om jag får låna emils internet. men vi får se.
hörs imorgon bitti.Chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0