Kkum sogeseon ajikdo I’m with you

Moshi Moshi!
Satt nyss och drack kaffe med mamma och mormor, Lite mysigt sådär. var jätte länge sen sist, kommer sakna lite att göra det när jag flyttar ner till jönköping, blir ju så mycket längre hem till norrköping då^^, bäst att se till att skaffa det där körkortet snart då. haha kan ju köra har bara inget som bevisar det;)

Är trött borde kanske inte sitta vaken så länge på kvällen^^ haha men det är kul. Ska om en stund åka ner till stan och möta upp Emma. Var ett tag sen sist vi sågs. Dessa karlar som man vill träffa istället ;) eller hur emma^^

Nae om man skulle slänga in sig i duschen kanske och sen ta på sig den nya tröjan^^ som jag är så glad att jag fick^^ hoppas den är lite lång, älskar långa tröjor ju. Hörs sen. åker nog hem till katrineholm med halv tre tåget sen så emma och jag hinner umgås lite.

Chu chu på er.<3

(bilder kommer till kvällen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0