Moshi Moshi

Sitter hemma hos Emil o läser in alla olästa blogg inlägg, fan va folk har lite att göra om dagarna när jag alltid har minst typ 100 olästa inlägg^^ orkar knappt läsa alla.
Men men snart får simon och jag eget inlägg då slipper man ha 100 olästa.

Just nu sitter jag och snackar med emma på msn, ska väl snart dra iväg till ica me das little boys.
ska beställa hem en ny bok sen också, har visst blivit en liten boknörd igen :S
Men jag slänger in en update när jag är tillbaka från ica. Tror inte killarna vill vänta längre.

Chu så länge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0