Moshi Moshi!

hmm, känner mig allmänt seg och borta i huvudet just nu. sovit oroligt i natt och vaknat upp flera gånger, Kira har legat och räckt ut tungan åt mig. Ska väl gå och pyssla om honom lite, imorgon blir det ju kräftskiva framåt kvällen. halv fem om jag minns tiden rätt^^ borde kanske skriva upp tider när jag inte kommer ihåg dom.

Så idag blir det väl städa i  ordning lite, handla tills imorgon och bara ta det lugnt så jag slipper känna mig sjuk. Min röst kommer ju och går hela tiden, its pain kan ju inte prata alls i mellan åt.:S
Får väl se till att dricka mycket te idag och äta halstabletter..

Nu ropar kira, eller majuar på mig så ska gå och leka med honom.
Vi hörs sen.

Chu Chu<3

Mew

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0