Moshi Moshi!

Har ont i halsen idag men det struntar jag, har inte tid att ligga hemma och vara sjuk. Ska ju träffa alla glada idag.
Måste bara leta reda på något vettigt att ta på mig.

Kira ligger utsträckt på sängen och ser ut att vilja ha en kram, fast han sover. han är så söt och jag är trött, har lust att lägga mig brevid honom och sova ett tag^^ men det har jag inte tid med.

suck simon sitter och bögar sig, he is so gay. men det visste jag ju redan^^ nej nu ska jag slänga in mig i duschen så jag piggnar till och sen fixa till mig lite. Hörs^^

Chu Chu<3
Saknar mitt hår lite:o

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0