öhmm

Moshi Moshi!

Sitter här och har tappat lusten för i stort sätt allt. which sucks.
Har lust och lägga mig i sängen igen och sedan stanna där, Någon som gör mig sällskap?

Men det kan jag icke, ska om ungefär två timmar dra ner till tågstationen och åka till norrköping, hem till mor och sedan ikväll gratta Lise som äntligen blir 20:D
Är helt opep och trött men det brukar lösa sig i slutet, men vet inte vad jag ska ha på mig.
Har dessutom packat ner mer en hälften av mina kläder inför flytten som sker nästa vecka.
Lite sorgligt så där, saknar min garderob. suck låter som värsta girly girly. Vilket jag inte tycker att jag är men, hmm
ska väl hälla i mig lite kaffe och packa väskan. Denna gången åker min dator med hem till mor så jag kan va inne på msn normalt och inte på älsta msn någonsin.

Vi hörs lite senare, just nu känner jag mig väldigt stressad.
Chu Chu<3


Seriöst, jag vill ha den här tröjan så snygg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0