Omg

Nu närmar det sig mer och mer, är tvungen till en liten pause för jag har både ont i huvudet och känner mig smått yr men är väl för jag inte hunnit ätit något en:S men men jag överlever.
Är trött med blää längtar tills jag är i nya lägenheten och kan ta det lugnt med Kira. 
Kira springer och bråkar som vanligt men lika bra att han får springa av säg vi har en lång åk tur framför oss.
Hoppas att kira inte kräks eller något, är lite orolig för honom, ska ta bort hans mat så han inte äter för mycket så han mår illa av det.

Men ja, idag åker man så sista dagen i katrineholm, bye bye skit stad, gillar inte staden men folket^^ tycker dom kunde flytta med ner. haha. nu ska jag dricka upp mitt kaffe och bråka med Kira så hörs vi senare, lär mest troligen få blogga från mobilen, men vi hörs. Chu Chu<3

(så vidare inte jag hinner ta en till paus innan internet är dött.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0