Sayonara

Moshi Moshi!

Tänkte göra en liten uppdatering innan jag ska åka ner till stan.
Är lite nervös men det ska nog gå bra, tråkigt att åka buss så länge dock men ska bli skönt när man väl är framme sen.

Just nu har jag gjort mig i ordning, packat och sitter och lyssnar på lite musik. Borde kanske äta något litet...hmm får se om jag hittar något att mumsa på.

kommer sakna alla här hemma när jag är borta, Min lilla kira som jag fick sova utan inatt:S och simon.
Men nu måste jag kolla så plånbok och sånt är ner packat sen åker jag.

Hör sen, kommer kanske upp någon mer uppdatering. Chu Chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0