Sleepy

Moshi Moshi!

Oj vad seg jag blev och Kira har legat i sängen och gosat, han har lekat och kramat  om mitt lår. naw och så har han tungan ute en bit^^ haha Cawaii<3<3<3
Kännde bara hur trött jag blev när jag log i sängen med honom haha, funderna på att lägga mig där igen fast ta med laptopen, fast då somnar jag väl framför datorn^^ haha. skulle inte vara första gången.

haha borde kanske ta och göra något att äta, inte ätit så mycket idag än, bara det lilla jag fick av mormor så jag skulle orka hem.  oj spam på msn. haha^^
Nu får bloggen vänta tills imorgon, ni får njuta av bilderna jag lagt upp så länge.

Chu Chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0