well....

Moshi Moshi!

Har legat med en kel sjuk katt och kollat på simpson. Känner mig fortfarande allmänt seg och trött, men jag kan ju gissa mig till varför nu. Food sucks btw. :/
Strunt samma, får väl se till att försöka äta lite mindra skräp och mer "bra" mat i guess. måste ju orka med flytten i helgen, har typ 70000000000 blahblahblah grejer att göra, komma ihåg osv. jag gillar inte att flytta så mycket som ska göras. och så känns det som jag håller på att bli förkyld :( buhu.

Men det har jag inte tid med, kan bli sjuk när jag är flyttad och ligga i nya lägenheten med kira hos mig och hoppas på att allt funkar som det ska. har fått se bilder på lägenheten nu, Köker påminner om det vi har nu fast med skåp och andra grejer som sånt min mor har, vilket är bra för kira kan inte öppna dom skåpen.
Badrummet såg fint ut, lite halv dystert men det får man väl fixa till sen, man kan ju inte få allt, kommer ha badkar och då blir jag glad. älskar att bada<3 mm bubblor.

Men ja, med andra ord verkar det vara en super fin lägenher ser fram emot att flytta nu. halvt jag skippar gärna packa ner och upp delen av det hela. Tycker bara det blir synd om lilla Kira som inte är mycket för långa bilresor men det ordnar sig säkert, han måste till veterinären med sen för sin vaccenation. (stavning? är trött så min stavning kanske failar ibland)

Men nah nu har jag skrivit så mycket så det får räcka för detta inlägg, annars orkar ingen läsa. haha hörs imorgon eller senare, beror på om jag är vaken länge eller inte. Chu Chu<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0