19 dec

Moshi Moshi!
Känner mig gladare idag. vakna av en gosig halvsovande katt vid magen på mig, purr purr, super mysig Kira, vi låg och kolla på en julfilm tillsamman, sen blev det frukost med Simon. satt och la pussel, drack kaffe, kolla när snön fall ner och så tände jag sista ljuset på advents ljusstaken. Riktigt mysigt blev det.
Har ringt och sagt grattis till mor min som fyller år idag, så ytterligare ett stor grattis till henne:) pratat med mormor med. ringde och störde dom när dom åt^^ hihi.
Nu ska jag nog slänga in mig i duschen, kanske lägga mig i ett bad med en bok en liten stund och försöka slappna av lite. så blire.
Hörs sen. chuchu<3
Julgran:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0