20 Dec

Moshi Moshi!
4 dagar kvar till julafton:P mihih, ska bli mysigt hoppas jag på iaf, hehe. hoppas oxå simon inte tänker spela wow som han gjorde förra året och året innan det :P mupp unge.
Tur nog så har jag iaf kira som verkar lika glad som mig :P
igår tog jag det iaf bara lugnt satt och la lite pussel med simon, lol inte långt kvar på pusslet nu^^ haha känner mig dock mer förkyld idag en vad jag gjorde igår :( men men det ordnar sig väl. blir dricka varmt och äta apelsiner :P
Nu ska jag dricka mitt kaffe och läsa lite japanska bloggar:P chuchu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0