28 Dec

Moshi Moshi!
Segt, sitter och väntar på att Saml aka Slackern ska komma^^ haha, vi ska till media markt:D hej köpa ny kamera och minneskort till mobil. får se om jag måste köpa en till kameran eller om jag hittar en där mitt gamla minneskort funkar, bara fråga och kolla:D
Mihihi, trött är jag som bara den, satt vaken för länge framför WoW igår, haha gjorde instance och snacka me blue o axel^^ haha hmm somna la runt fyra imorse, illa jag vet^^ men kan inte hjälpa att det är kul att snacka med dessa geek pojkar:P
hmm om man kanske ska slänga på sig lite kläder:P haha skriver mer senare idag och då har jag förmodligen en kamera så man kan börja lägga upp mer bilder. *Hoppas*
Chu chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0