2a advent

Moshi Moshi!

Mm kaffe, sitter och kollar bloggar och fb. är avis på mina babes Lise och Emma, vill oxå ut och festa med dom:( grr måste se till att göra det någon helg snart.
hmm annars då, går kvällen spenderades med dessa pojkar som alltid kommer hit:P haha Emil, Saml och Simon. haha men vi hade trevligt som alltid, mycket skratt kan aldrig bli fel:P även om två av dom är så nördiga och inte kan sluta tjata om hur mycket dom längtar tills cata släpps, haha men men Simon o Emil ska sitta och lan när det släpps:P haha ja slipper iaf flumnissarna^^ kanske skulle göra som Saml och sluta spela:P nja ska köra färdigt med Robban först:P haha suck jäkla beronde framkallande spel^^

Aja idag har jag tänt två ljus i min adventsljusstacke:D fint fint och klippt klorna på Kira, fast råka klippa lite fel så jag fick en smäll och en stor fräsning av han:( sa förlåt och gav honom godis:P nu är han glad igen. inte lätt att klippa klorna på en katt som inte vill sitta still. aja första gången det gick lite snet men man lär så länge man lever. han mår iaf jätte bra annars. imorgon fyller han år så ska baka lite muffins tills dess tänkte jag, han älskar ju att äta mina muffins så varför inte liksom:P

Nah nu ska jag dricka upp mitt kaffe och se om jag kan få upp simon ur sängen:P chuchu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0