3 dec

Moshi Moshi!

Inte en av mina bästa dagar, hoppas på att den blir bättre under dagen, gillade inte hon jag fick träffa på af ida:S men men hoppas min handläggare ringer sen så jag kan prata med henne istället.
Kira är en liten pain in my butt, han vill bara gå o leka i badkaret hela tiden och jag orkar inte sitta där inne med han. trös inte lämna han där inne ensam, han river ju hela badrummet då:S gjorde han iaf när han var liten plutt.
nu är det bara tre dagar kvar tills han fyller:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0