Trött

Moshi Moshi!
Julklapps handlandet är klart, köpt julklapp till kira och simon idag så nu är det överstökat.
Simon är borta hos sin mor, han skulle sova där för han har möte i jkpg imorgonbitti,
så Kira och jag får ligga och mysa tillsammas ikväll^^ hihi har föresten lagt färdigt simons pussel idag, vi satt med det förut när vi åt.^^
Just nu sitter jag och är onyttig, dricker zingo:P hihi snackar med osp på msn och små kolla i lite japanska bloggar. ska väl ta igen lite japanska tidningar jag inte läst en :P hihi.
Nah nu ska jag hämta lite grönsaker att äta på^^ chuchu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0