Vad väntar man på?

Moshi Moshi!
Har suttit och kollat på tv i stort sätt hela kvällen, two and a half men, victoria secret fashion show, what a girl wants. nu orkar jag inte kolla mer^^ haha finns dessutom inget att se just nu^^
Är trött, lite depp och sur.
Är det dumt att tycka att victoria secret modellerna är snygga?
Visst visa är super smala men inte alla, jag tycker några av dom ser vältränade ut, eller i form åtminstonde
Men enligt simon är jag knäpp som tycker så.
Aja strunt samma just nu är jag på dåligt humör, stör mig på simon som sitter o smaskar så in utav helvete. suck jag är trött på skiten, trött på sitta här framför datorn dag ut och dag in, vad fan ska man göra?
Suck suck suck, har en dålig dag. aja lägger upp lite bilder sen nu pallar jag inte skiten.
Bilder kommer sen när mitt humör lättat lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0