Varmt o kallt

Moshi Moshi!

Är ny badad och känner mig varm:P hihi har suttit och frysit typ enda sen jag gick upp ur sängen:( nästan -20 grader ute ju:( buhu vill inte ha så kallt, gillar snön men måste det vara så kallt för de? kallaste året på 100 år:S burr någon som vill bjuda med mig på en varm semester? ;) haha

Nah kanske skulle ta och göra mig lite varm chocklad och kolla på Mama igen:D var ju så himla bra^^,
hmm  får se vad jag gör men måste iaf fixa något att dricka är jätte törstig. vi hörs chu chu<3


en liten Kira kisse som vill spela wow:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0