Books....

Moshi Moshi!

Var på bokrean ida, hitta några böcker, köpte även 4 one piece böcker till simon. hihi.
Ska ner o kolla lite i morgon med, måste även försöka ta mej till af.

Nästa torsdag blir det norrköping, hoppas hoppas hoppas mina glasögon har kommit då, ja hatar min huvudvärk.
inte kan ja ha mina linser heller eftersom mina ögon cpar sig. jäkla allergi skit.

Kallt har det varit ida me, igår kändes det som våren var påväg men inte ida, kändes bara mer o mer som åh snart jul, ir nått. Ge mej sommar.

Skulle vilja gå ut på nån rolig fest, helst i norrköping, hugos me Emma, Lise, Thilda o alla andra. alltid kul att gå dansa och om hugo har singstar framme:P mihihi.. men men får väl se, nästa lörda fyller man år oxå.
då blir man gamal, 20 år, blir värsta tanten, om ja nu inte redan är det, fidde kallar mej ju det redan, den gamla gråa gubbjäkeln. lul.

Nae nu ska ja lägga mej o kolla på The Big Bang Theory me simon o försöka somna.
Hörs imorgon!

Chu Hachi<3
Cookies-

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0