dessa Rimini

Moshi moshi!


JA e lite små sur ida, Lise har fått dom saknade skorna från nelly inte ja, :( än iaf hoppas dom kommer i veckan annars blir ja ledsen.

Det e skorna på bilden iaf, låna bilden från Lise. Sötnöten.
Vi måste festa när ja får mina skor oxå :D o emma me sina nya höga skor.

Fick iaf mina nya linser, måste ju ha dom tills mina nya glasögon kommer, glömde ju mina sista andra linser hemma hos mor, suck. men men fixa nya så nu har ja dom, älskar lensway kommer ju inom 24-48 timmar efter du beställt dom.- love it-

Nae nu ska ja ta o göra något annat. kolla lite mail o sånt. hörs sen.

Chu Chu Hachi<3

Kommentarer
Postat av: Lise

hihi, festa på fredag eller lördag då? :D

2010-02-17 @ 15:23:17
URL: http://megumi.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag har ju fått mina skor :D men i sommar ska ja använda dom ^^^^^^

2010-02-17 @ 21:34:49
URL: http://everythingyousee.blogg.se/

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0