kamsahamnida

Moshi Moshi!

Idag har ja varit på stan, träffa på  Jennifer o julia, dom shoppa loss, haha ja hitta en ny BH, en lila:P, Fick den av min älskling <3,  och så kolla lite mer på bokrean, hitta en bok om meditation för en tia, billigt billigt.

Känns som ja köpte mer böcker förra bokrean, hmm.... ida blir det att käka kebab. mums thai vagnen var inte där ida så då får man fira freda me något annat.

Nae nu ska ja lägga mej o läsa lite och få simon att beställa.

Chu Hachi<3

Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja man får handla när man får chansen :P

2010-02-26 @ 15:08:03
Postat av: Julia

namnet kom inte me :P / Julia

2010-02-26 @ 19:01:36

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0