Norrköping

Ja då sitter man här i norrk, skulle vilja ha en egen lägenhet här med simon, har tröttnat helt o fullt på kholm, vill komma därifrån, eller vet inte vart ja vill, har alltid tyckt om norrköping men orkar inte bo hemma, egen lägenhet e bäst.

Har iaf sen ja kom in, fikat me emma på skafferiet, pratat om allt o inget, skönt behövde verkligen få prata av mej, sen blev det gå till donken emma bjöd på pomme o cola o snack om massa gamla minnen, ska skicka lite bilder till emma när ja kommer tbx till kholm sen. påmin  mej emms.

imorgon blire stan, ungdomsmottagningen, shopping, optikern och sen hälsa på hos mormor, måste ju hinna dit innan ja åker tbx. får se när ja åker hem imorgon.

Aj har ont i magen på tal om inget, e söt sugen oxå, får se om mor har nån macka eller något att äta på-
hmm ja vad ska ja skriva mer? har inte så mycket mer å säga/skriva (?) eller kanske fast ska nog inte skriva det här. aja ska köra något annat nu,

Sayonara Hachi<3

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack för idag babe <3

2010-02-14 @ 22:07:24
URL: http://everythingyousee.blogg.se/

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0