notthingformeplz

*gäsp* Moshi moshi!
Sitter här framför datorn e trött, simon sitter o raidar, inte ja, e seg o funderar på att baka något o sedan lägga mej o kolla på Sailor Moon, mihih.

imorgon blire ner till stan, måste till nordea, då simon o ja råkat spärra min internet bank, suck andra gången ja gör det, tur att dom e trevliga på nordea, ska få en ny kod i veckan. men måste dit o skriva ut lite saker. hoppas dom kan göra det.

På onsdag blir tillbaka till norrk. om tågen går som dom ska vill säga, ja palla inte sitta en 45 min igen för att vänta på ett tåg som typ aldrig kommer, suck. så kul att åka fram o tbx,  SJ suger *******
Aja, får se hur vädret o det e då. men nu ska ja ut i köket o leta efter något gott.

Suck nu skriker grannen igen, hon verkar ju hel knäpp. aja hörs.

Sayonara. Hachisan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0