Power ...sleeeeeeeeep

Moshi Moshi!

Gu va ja e seeeg, e trött sitter o dricker powerking o väntar på att klockan ska bli sex så man kan röra sig hem mot katrineholm.

Har varit på stan ida o handlat, smink, tröjor och glasögon:P mihihi har varit hos optikern o fått veta att ja e typ halv blind, lol men nya glasögon kommer om 1-2 veckor:D

Vad mer har käkat lax hos mormor det var mums, sen var det fika me mormor, mamma och gittan, trevligt.
Var nyss på tempo o köpte cigg till simon o något att dricka på tåget hem.

Men nu sitter ja o snackar me simon på skype men uppdaterar när ja e hemma i kholm.

Puss Puss Hachi

Kommentarer
Postat av: Emma

Ses kanske i helgen <3

2010-02-15 @ 18:26:18
URL: http://everythingyousee.blogg.se/

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0