Repair bills

Moshi  Moshi!

Här sitter ja o segar framför datorn, sitter o kollar på 2ne1tv, hihi. Har inte så mycket att göra, vill ha saker att göra, men får ju aldrig mina pengar, cp folk som inte kan skicka pengar i tid. suck.

Jaa vad ska man mer säga??? Haru Haru ,nae ja vet inte ja känner mej seg vill gå till ica me simon men han e seeeeeeeeeeeg, han har inte sovit något inatt han har spelat istället. suck.

hmm om man kanske skulle lägga säg o läsa ir nått? nae tråk, vill träffa folk katrineholm e fan deprimerande ibland.

Aja ska väl se om ja kan hitta något agott att dricka o nån frukt. Sayonara.

Give me freaken summer, its to cold outside

Kommentarer
Postat av: Emma

Nice design :) Den där bilden tog jag på simon och dig i somras ju :). Härlig dag! Sommar? Jatack.... <3 ses på söndag

2010-02-11 @ 17:48:39
URL: http://everythingyousee.blogg.se/

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0