åh my åh my


Hur klarar man av det?
Ja skulle aldrig vilja göra något sånt, nästan iaf.
Träna gör ju tillräckligt mycket bara man gör det på rätt sätt.

Hon ser inte normal ut längre, jag tycker hon ser creepy ut, Tyckte om henne början på Laguna Beach o the Hills nu e hon bara läskig, allt kom när Spencer kom, tänk vilken effekt killar kan ha=O

Nae ja skulle inte göra det, eller när ja bli äldre om ja får häng bröst skulle ja nog fixa det men inget annat, det e ju bara tuttarna som e jobbiga =P haha. det ända som e svårt att fixa när man tränar:P

Nae usch, man får helt enkelt hålla sig i form o hoppas på det bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0