Am i ready to either spread my wings and fly or fall to the ground and get swallowed by a snake.?

haha vi e bäst
En typisk konvo mellan mej o emma, när vi e sjuka eller bara flumma, hitta dessa från min gammal blogg. lol

BattleOfOne T18, Idag kl 20:32 tja sötis, ska vi mysa..kmr du till mig eller?
JGirl T18, Idag kl 20:34 klart ja kommer ses om fem röda
BattleOfOne T18, Idag kl 20:35 det är klart.. jag väntar här.. tar av mig tröjan..
JGirl T18, Idag kl 20:38 grr lägg dej på sängen o öppna fönstret så kommer ja den vägen:P
BattleOfOne T18, Idag kl 20:40 har tänt lite ljus oxå... =) o öppnar fönsret.. skynda.. de börjar bli kallt..
JGirl T18, Idag kl 20:41 tar min magiska tandborste
BattleOfOne T18, Idag kl 20:42 skit bra :D wroooooom1

Emma o ja asså

.emma. säger: jag funderar på o dra till ica... o köpa ngt o äta..hungrig.
Little J säger: mums..
Little J säger: åh ja me
.emma. säger: åk till ica med din tandborste o hämta ngt o äta :P
Little J säger: vf just me tandborsten?
.emma. säger: för du har supertandborsten för den kan flyga..
Little J säger: tänk om ja ville ta min magiska hårborste då

i illness called Word salad

  • Det är bevis nummer äpple.
  • En äpplesoptunna tas från gud
  • Inte för ni är 60 när klassiska elektroner är gratis.
  • Kuddbyxor förenar sig.
  • Ni seglar inte förbi hedern för att ni gillar rummet.
  • De här frågorna är födelsedagskällare.
  • Att få slut på den blå rädisan är fördelen med lyx.
  • Pölar frågar ej varför inte?
  • Det är ost, andning & vind, Det är ost.
Vad?


Någon som vill tömma min hink?

Två kan spela dominos för gäng tillåter frihet vit.
Faran i att vissla kan inte göras ogjord av tjatter.
Det är helt enkelt apelsin.

 


Zebra.


No is that noise before yes.




Kommentarer
Postat av: Emma

HAHAHAHA :D:D:D:D:D! Detta minns jag xD <3 Puss på det!

2010-01-19 @ 18:58:55
URL: http://battleofone.blogg.se/

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0