하트뿅뿅!

Nu e ja hemma från den mysiga fikan me the J girls:P lol
Det var trevligt dom ska visst till norrköping imorgon, Skulle vara kul att följa med men kan inte riktigt bestämma mej eftersom ja ska till norrk på onsdag, om ja följer med blir det att vara hemma tills på torsdag, klarar ja mej utan mina pojkar så länge? =O

Aja får fundera lite, köpte iaf nytt puder ida, mitt andra e slut o trasigt för en viss liten kisse vet hur man skräms:P

Borde väl gå o köra lite käk, känner mej lite hungrig trots ja redan käkat en macka, haha, mat e gott:)

Emma btw vill du ses när ja kommer till norrk? mess min comviq ir logga msn, min telia mobil muppar säg:O

Aja nu blire fixa käk o toa. hörs puss puss

så här skulle man måla naglarna, skulle nog pöjkarna gilla:P

Kommentarer
Postat av: Josefine

Vad svårt att fixa naglarna sådär! Förstår inte hur folk lyckas!:)

2010-01-26 @ 15:36:46
URL: http://fromjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0