문이 안 열려 그것을 믿느냐

Moshi Moshi!

Varför just jag? 저주받은 버스 운전사.
hoppas bara ja kan ta mej ur det, ja hoppas det men måste vänta tills på freda för att försöka ta mej ur denna röra.

Detta har fått mej att känna mej som ja inte passar in här i kholm för fem öre. me not like-.-
Men fick iaf postiva nyheter från af, ska börja på en folkhögskola den 8 feb, iaf prova på, det är en slags mellan ting mellan att plugga skola och söka jobb, förhoppnings får den mej mer glad att antingen plugga eller få jobb. ska iaf vara me på det i 12 veckor. yay något att göra om dagarna, YATTA! lol

Men nu ska ja sätta mej o spela lite me simon innan vi ska käka Pizza, simons fel att vi äter det.:P hehe.

Hörs sen. Sayonara:D Hachisan<3
행복하지 메신저

Kommentarer
Postat av: Fanny Staaf

SV: Tror att man måste bo i ett land där dom har Forever 21 då tyvärr :/

2010-01-27 @ 18:44:26
URL: http://fannystaaf.se

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0