sleepless people Del 1?

Känner mej seeg o trött men kan ändå inte somna, sitter just nu o lyssnar på nostalgi musik, förtillfället sugababes, tänker på gamle by tiden:P haha Emmas o mina gympa pass. lol tror aldrig det varit så kul...hmm jo host attacken när läraren kom. o haha kom in insidenten, haha vad ja skratta,, det e sååå kul att vara övertrött.

yay nu kom Gwen Stefani, det var länge sen, haha kommer ihåg att det var det som fick mej att mer o mer vilja börja dansa, hmm.

anledningen till alla dessa gamla musik låtar e för ja fick för mej att städa en garderob för ca en timme sen, hmm hitta lite smink, nagellack, ögonskuggor o böcker o sånt man letat efter. Men inte cd skivorna till datorn. hmm måste fundera mer på vart dom kan va. just det hitta även ett av mina praktik intyg, men inte dom andra. synd.

Bye bye forever, fin gamal låt..



hmm detta kommer bli ett långt fluminlägg känns det som bara för ja känner att nu har det kommit, avskrivningsdags, för mycket tankar i  huvudet i guess.

Det roligaste me att lyssna på gammal musik e att gissa vem det e som sjunger och vad låten heter. haha vissa har ja jätte svårt för- undra varför? detta var ju trots allt min favo musik för åå så många år sen (fan va gammal ja låter =O lol)

haha en tysk låt:P lol. inte visste ja att ja gilla sånt- typisk tjej låt me, illa. ja vill ju inte va super tjejig. men går väl inte direkt att undvika, Hmm en låt där dom sjunger hej då ha ett bra liv typ. lol

OMg även linedance musik, hej hopp nu ska man kanske dansa loss lite. jihhaaa

suck på mej, det e illa ja hitta precis jimmy janssons skiva, haha typ 70 miljoner år sen man faktiskt spela den skrivan. lol. illa, han e ju inte ens bra, fan en autograf på baksidan oxå. lol sexan, kunskap.

mer omg musik PARIS HILTON SCREWED, det var helt o hållet Emmas fel kommer ja ihåg, likadant me moulin rouge musiken...

Kommentarer
Postat av: Emma

SHAKE IT SHAKIT!!!! :D

2010-01-19 @ 19:02:31
URL: http://battleofone.blogg.se/

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0