Sleepless People Del 2

...på tal om moulin rouge nu kom det en låt..mihihi Emma vi måste se filmen någon dag o Lost Boys oxå. mihihi
How wonderful life is when your in the world.....

IIiIiiiiii, mys, this things i doooo....ja dör lite här känns det som...vilken känsla o kraft i låtarna. This is your song.
I hope you dont mind that i but down in words...

åhh lalala ja e kär.. o ja ryser oxå...=O Roxanne. you dont have to but on that red light. you dont have to wear that dress to night. you dont have to sell you body to the night..

Emma e förtillfället det ja tänker på. haha kan inte hjälps så som vi allt gick o sjöng. hehe. Hakuna Matata me för den delen=D fan att dom inspelningarna inte finns kvar, pinsamt me engelska läraren oxå, grannar. mohhaha (6)



SUPERNATURAL haha mina idoler. lol. lite kul ändå Dont pop me down. Kan du dansa? haha this is soo much fun.
svensk grupp man faktiskt gilla, iaf ja=P lol allt var halv svenskt när man var liten.
vilket program var det dom vann? hmm. Rock u tonight. get your ass on the dancefloor.

Dynamit, lol har hittat skivan min kära kusse har gjort åt mej för länge sen.
OMFG Fame factory vinnaren 2003 e me, Anders eller va han hette. lol. ja kom inte ihåg det, det står så på fodralet:P hahha
Åh nice en Tjejrap. me like it.
E det en Beautiful Morning? ace of Bace verkar tycka det:p haha
Omg haha Floor filler, Gymnasiet, ja, Klara o Fredrika. haha vårat grymma gympa pass. vi ägde säger vi:P
haha men det var kul som fan.
O micke? hmm va e detta för låt?
U.G.L.Y you aint got no alibi? lol
One way or anothere var riktigt stor förr.
Its about life sjunger någon brud
Kent usch det var länge sen
TEQUILA :D haha den låten minns ja väl förtillfället:p

Nae nu ska ja byta skiva...


Kommentarer
Postat av: Emma

hahaha, jonna har roligt om nätterna ;-)

2010-01-19 @ 19:01:03
URL: http://battleofone.blogg.se/

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0