Candy and pencils

Moshi moshi!

Här sitter ja me godis och tecknar, samtidigt som ja lyssnar på lär dej japanska "band" hihi tycker dom säger digitalkamera så cawaii "Dejikame" hihi.<3
När man inte har nått bättre för säg så kan man ju alltid försöka lära säg ett nytt språk;)
haha tänkte ta en pause i allt ritande, pratande/lyssnande. hehe har smsat me simon me, saknar honom, han kommer ju inte he, förens på måndag. i cant wait. mms lite bilder ja rita hihi kanske kan visa lite bilder här sen när ja orkat ladda kameran. lol e för lat.

Men nu ska ja nog koka lite korv o sätta mej o kolla på nått, haha kanske ska ladda hem ett nytt avsnitt av Strong Heart, det är ju ett sånt roligt koreanskt program haha tror ja dör varje gång ja ser det, skrattar så mkt.
men men vi hörs väl sen o förhoppningsvis med lite bilder:P

Sayoonara<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0