Carpe diem quam minimum credula postero

You know how, when a waiter tells you not to touch your plate because it's hot, you immediately have to touch it. I mean, I guess there's a part of you that wants to see how hot the plate really is but maybe you touch it because, inside, you just want to do something wrong.



Vi alla gör saker vi inte borde göra, tyvärr är det så, Det valet som är fel som du gör, kan du ångra senare eller vara glad att du gjorde, du kan också känna olika saker för det valet i olika situationer.
Många kanske inte fattar vad ja menar när ja skriver så här men någon kanske förstår.

Ja vet inte riktigt om ja fullt ångrar mitt val men skulle nog gärna ha händra hur jag hanterade mitt val. Hur som helst så Tabula Rasa, För er som inte vet vad det betyder googla det.
Men iaf det är vad ja ser fram emot just nu, och försöka göra bättre val och inte vara så motsträvig som jag varit nu.

Det ända ja ångrar, som ja tror ja ångrar iaf är min inställning, funderar tillbaka till varför ja kom hit och hur.
Mitt svar är bra, ja är nöjd att ja kom hit men jag kom hit med fel attityd, det är det som ska ändras, time for some changes my friends, Tabula Rasa.

Ja tänker lämna inlägget så här, det är mycket mystik i det för dom som inte känner/förstår mej, men ja kommer kunna gå tillbaka till detta inlägg o fatta vad ja menar.

TTYL



You know that thing about touching the plate after the waiter tells you it's hot? The most exciting time is that moment right before you touch it. After that, you're just an idiot sitting in a restaurant with a burnt finger. The truth is, as one who's had my share of meals, it's a lot more fun when you're not in pain

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0