HELLOP

Moshi Moshi!

Va händeR? inget här iaf simon sitter o glor på star wars o ja nördar msn som ja inte gjort på ja vet inte när. Emma logga in på msn segurt. men aa, funderar på att kanske dra hem till norrk iveckan över dagen iaf:P men får se.
Sitter o kollar på koreans musik, sytycd och lite allt möjligt, detta följt av att ja  e uttråkad, har även försökt läsa (läs bläddra:P) i lite koreanska tidningar, hmm fattar de japanska lite nu så varför börjar ja me koreanska då?

aja e trött har sovit riktigt dåligt i natt om ja nu har sovit, känns snarare som ja däcka o sen vakna igen, känner mej inte utvilad. får försöka ta igen lite sömn inatt. nae nu ska ja fortsätta nörda msn o lite fb kanske:P Chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0