i think my cat has gone crazy

Moshi Moshi!

min katt e knäpp, thats it. tror han har fått i sig kaffe för han springer som en ja vet inte vad med klorna i golvet o upp o ner in i dörren runt runt, osv.
Ja sitter med mitt kaffe o försöker hitta senaste numret av ranzuki men verkar inte finns nånstans än:O seegt.
Simon nördar wow som vanligt, va ska ja hitta på börjar tröttna på spelet:O

Nae men om man kanske skulle sätta sig o rita lite. var ett tag sen sist tror ja? ir så e ja bara seg fortfarande. haha..
hmm just måste ringa mor min oxå. ska göra det så hörs vi om en stund. Chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0