Ja vill oxå ha en snygg tatto

Denna tatto sitter på ingen mindre en 4 Minutes Hyuna:D



Föresten lite bilder från taeyangs MV, mina favo scener:



Ja va mer, Har typ stukat foten eller nått. Råka slå in foten i simons stol igår när ja snubbla har skit ont fortfarande :( (lalalaala, svårt att skriva när man sitter o sjunger <3)
Hoppas det går över snart iaf, pollen har lugnat sig lite iaf tack vare regnet inatt men ja vill ha mer, känner fortfarande av det i halsen o ögonen.  Sen inte nog me det så har man skit ont i kroppen, suck känner mej jätte tung i huvudet, suck hoppas att allt detta går över, att det blir svalare och att ja kan börja äta ordentligt, inte för ja har något i mot att inte äta ;) man går ju ner i vikt, fast på fel sätt:S men men äter ju iaf fortfarande pizza ;)hihi käkade det senast i helgen. haha förra veckan var det, pizza, grillat, asiatisk mat, grillat och pizza igen:P haha kan ju inte bli än bättre vecka me mat:P mihihi.<3

Nae nu ska ja ta o läsa lite eller kanske ska rita lite får se va ja känner för Kira vill iaf ha mat.
Chu Chu<3

Kommentarer
Postat av: sandra

ser du gillar koreansk musik!!

!

LOVE IT!

hahaha

jag skriver själv BARA om koreansk musik.. drama och lite kändisskvaller :P

2010-07-15 @ 16:09:43
URL: http://booxeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0