Tidig morgon

Moshi Moshi!

Omg vakna tidigt ida, Vakna första gången vid sex o undra vart alla var o om ja försovit mej. hmm
somna iaf om sen ett tag tills min mobil börja pipa o hem telefonen ringde, vilket var för drygt en timme sen, har legat kvar i sängen o myst me Kira.

Kira har varit så snäll o go inatt när det bara varit han o ja. hihi han som bråkar annars så ja har lyckats få lite sömn iaf, har inte heller varit så varmt som det brukar men ja saknar att ha simon brevid mej.
Så nu sitter ja här me en energidryck och fundera på vad ja ska hitta på ida, måste iaf diska o lite. Skulle ju träffat Yrla men hon mådde inte bra, krya på dej vännen! så ja ida får väl bli en liten städdag kanske måste till ica me alla pant flaskor oxå, skåpet svämmar nästan över av pant flaskor o burkar. haha vissar ju iaf att man dricker mycket;)

Nae va mer, hmm låg o sms lite me simon igår. saknar honom men samtidigt lite skönt att vara ensam här hemma me Kira några dagar. Nu ska ja läsa lite bloggar o ta lite pollentabletter. Chu Chu<3

(ps. lack av bilder e för ja bloggar från simons dator.ds)

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0