2 diffrent Tears

Moshi Moshi!

I hate this. men ja e oxå väldigt trött, måste snart in o göra mej iordning för att åka bort till palladium projektet, suck. ska försöka få simon med mej o vi sitter o kollar efter fler lägenheter osv när vi e där. använd din tid väl eller vad säger man;)?
Hur som helst så skulle ja hellre ligga kvar i sängen me Kira o sova, Ont i halsen e ju såå kul, tror fan ja tar halsduk på mej ida. seriöst har skit ont i halsen så har ja hosta med så ja får mer ont. men nu ska ja inte klaga har det fortfarande bättre än vissa andra människor.

Va händer mer ida då? (yuck :S släm i halsen blää ge mej sprite någon) Efter palladium blir det väl handla hem lite skit, vi har ju varit borta nu så mjölken o sånt har ju gott ut, (han verkar inte komma tbx heller;) förlåt dåligt skämt)
ska försöka vila upp mej sen fast ja måste städa badrummet och dammsuga ida. Ska även måla om min fina tidningskorg ja fick av mormor igår. har ju färg o de hemma så det ska inte vara några problem eller jo ett vilken av färgerna ska man ta? :P hihi röd eller svart, får prova runt lite den kan ju inte vara blå lila längre.

Nae om ska hälla i säg kaffet, kolla lite blogga o sen in o fixa till säg så uppdaterar ja senar.
Chu Chu<3

Min nya frilla typ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0