Cake

Moshi Moshi!

Känns som ja håller på att somna har iaf nu varit på ica o köpt hem kött, läsk, godis/snacks, grönsaker, frukt mm och har även köpt jordgubbar, mums va vore midsommar utan jordgubbar o grädde? hehe har oxå gjort en tårta till kira, simon och mej.

hiihi o simon spelar självklart KH, lol han e visst på sin hat värld:P haha vattenvärld.
Hmm ja e sugen på något, ska nog ta mej lite godis, kall läsk och min GG bok och lägga mej att läsa nånstans.
Hörs väl sen, kan ju inte sitta vi datorn hela tiden.

Chu Chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0