Can you follow me?

Moshi Moshi!

God eftermiddag eller nått. känner mej otroligt seeeg o varm.. termometern i köket som e i direkt sol visar 40+ gaaah varmt, imorgon ska man upp tidigt o dra hem till norrköping över dagen shoppa lite, mormor vill köpa mej ett par shorts, det tackar man ju inte nej till precis så ska kolla lite, ska försöka hinna träffa Emma en sväng med.
Hoppas hon inte jobbar:P hehe inga penger för dej:P lol skoja bara.

Hmm vad ska man skriva om då. e typ helt tom i huvudet, vill ha massa pengar o köpa hem lite nya kläder har hittat massa söta tunikor o en tröja som ja vill ha. gief me. ska visa mormor o se om man kanske kan få nått:P älskar min snälla mormor.

JA hmm det e varmt, vilket alla säkert vet redan. Nae nu känner ja mej så få ordig att ja ska ta o göra något annat typ glo på Dream Concert igen:P mihih. chu chu<3

Kommentarer
Postat av: Emma

Hör av mig imorgon :D annars har vi säkert tid på eftermiddagen ^^

2010-06-06 @ 17:54:13
URL: http://evrythingyousee.blogg.se/
Postat av: julia

hjälp mig att välja examenskläder? Behöver verkligen hjälp! :)

2010-06-09 @ 14:26:28
URL: http://juliaknuts.blogg.se/

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0