Kurser....

Moshi Moshi!

E hemma från stan nu, har varit på fotokurs, såååå kul ska dit o låna hans kamera nån dag i veckan o busa lite me Kira här hemma. det ska bli kul:D mihih vi var ute och fota ida, Simon var ingen rolig model ibörjan men han mjukna lite sen. hihi, fick även fota en annan liten kisse katt som var gu såå söt. Cawaiii<3 hihi fick dock bara till tre riktigt snygga bilder där man ser ansiket jätte bra, men tror det går bättre om man känner katten, men den var söt o go.

Sen cykla ja hem, känner av utav pollen nu precis deppt i näsan. jobbigt, ögonen rinner o ja nyser i mellan åt, blir liksom jobbigt att andas, suck. glömde ju som vanligt att ta pollen tablett dock visste ja ju inte heller att vi skulle vara ute. Men iaf nästa vecka blire fota i studio, ska bli kul. kommer ihåg när ja o emma gjorde det, dock e ja kamera mannen denna gång. åhhh e kär ge mej en grym systemkamera. längtar nästan lite tills ja får leka me den igen o fota Kira, hihi man digital kamera blir ju bilderna inge bra.

om ja får ska ja givetvis visa lite bilder här i bloggen sen när ja kollat o fixat till dom. :D
Just nu sitter ja o väntar på att min älskling ska komma me mat, hans tur ida att fixa det, jag gjorde det igår.
Måste diska o fixa lite me tvätten sen med. har lite skit som måste handtvättas så ska fixa det så e det bara slänga in resten på fredag sen.

Just det i morgon ska ja träffa Yrla. kolla in hennes blogg vetja, snyggingen.
Nae nu ska ja käka hör sen. Chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0