Moshi Moshi!

Idag har varit lite av en impulsdag, satt ju o snacka hår med mormor igår o kolla Ampens öppetider, så stack ner till henne ida innan ja o simon skulle in till stan för ärenden o träffa Emma o Robban, och fick en tid halv fem, Lycka hon hade precis fått en avboking:D löve it. så vi stack ner till stan, gick till banken, apotekt o fixa me mitt spårvagnskort. Sen möte vi upp Emma o Robban som verkade ha en riktigt dålig start av dagen. :( vi gick iaf till Waynes en stund, ja tog en persiko iste, jummy, o simon en cola. Emma o Robban var fattiga så dom köpte inget, sen gick vi iaf till ica, handla hem lite nödvändigheter.

Sen åkte Simon o ja upp tilll haga pizzeria o köpte två gyros pizzor me sallad på. Mums :P mi lajk it. hihi
Dock fick ja halv slänga i mej maten för ja skulle gå o klippa mej, vilket ja gjorde, så baj baj långt hår och välkommen kort hår:D hihi har inte bestämt om ja ska visa bild än eller inte, får se vad folket tycker:P mohaha.

Imorgon kanske man ska in till stan igen för att inhandla simon en ny tröja o ja behöver tunna tajts. e ju rea så bäst att passa på att fynda förfullt.

Nae nu orkar ja inte skriva me känner mej så himla trött o behov av en toa. hehe hörs sen ir mest troligen i morgon

Chu Chu<3

(btw om ja stavat fel e det för ja somnar snart;P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0