Moshi Moshi!

Ida e ja som vanligt uttråkad o trött, hatar vädret just nu för ja mår piss på grund av min förbanade pollenallergi o mina tabletter som inte hjälper längre:( suck har köpt nya ida med annat innehåll hoppas dom hjälper annars vet ja inte vad ja gör :S

Ida har ja iaf varit på fotokursen, det var lite roligt fick hem bilderna på skivor som ja tagit hittills bilderna i min nya header har ja tagit där:P hihi, vet inte om ja e riktigt nöjd men det får helt enkelt duga sålänge.
Efter kursen gick Simon o ja och fika/åt frukost på sutans, mys<3 sen blev det gå runt lite på stan, köpt ett nytt nagellack, hihi man kan aldrig få för många nagellack eller hur? ;) det e som skor:P

Nae va ska man mer skriva, har fixat in photoshop på datorn tog bara drygt en timme innan att blev installerat o ja börja komma ihåg hur sjutton man använder det:P lol skyller på värmen som får mej att verka trög:P
Tror Simons mor o bror skulle komma förbi en sväng sen.

Hmm nu ska ja ta o måla naglarna ska försöka att lägga upp lite bilder sen. Chu Chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0