NoteBook

Mohsi Moshi!

Tänkte att ja ska la skriva ett vanligt inlägg också. imorgon drar ja, Simon och Kira till norrköping, Vet dock inte som Simon stannar till Söndagen men det gör ja o Kira iaf:P ska bli mys att få umgås med mor o mormor. saknar dom o även Esterpester<3 Får se om Kira o Ester får leka tillsammans eller inte.:P hihi

Så ikväll blir det att packa väskan med så mycket det går, haha iaf sånt  ja inte behöver använda i morgon.
kanske skulle göra en liten check lista sen så ja ser så allt kommer med. hehe.

nae nu ska ja fixa käka o sen titta på något roligt:P hörs senare kanske:P O emma om du läser detta svara på  mitt mess.

Chu Chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0