Skräck påväg hit

Moshi Moshi!

Va seg ja e..funderar på mer kaffe, älskar föresten min nya mugg:

Sitter nu o kollar runt på bokus, har beställt en ny rysare från min favo författare RL Stine:

En bild på författaren och en bild på boken ja beställde. Längtar tills den kommer tror dock inte den kommer förens efter midsommar:( lite segt att det brukar ta en vecka innan man får hem det men men den e påväg iaf.
Nae nu ska ja fylla på mitt kaffe och göra något annat en att sitta o prata i telefonen och uppdatera bloggen. haha.
Vi hörs. Chu Chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0