sleepy

Moshi Moshi!

E nu hemma från en shopping dag me älsklingen.
Vi åkte in till stan förut o där hitta ja ett par thights, ljus blå:P en ny tröja till mej tunn o lång och randig:O haha ja köper ju typ aldrig randigt. haha och så köpte ja en tröja till Simon, ekologisk o pengerna gick till wwf. nice:)
Sen kolla vi runt lite köpte chips, tog bussen ut till mediamarkt, där köpte vi fyra (5) filmer  fyra skräck eller tre o en dvd var det två filmer i en och en tjej komedi, som simon skulle säga. haha fast den kosta bara nio kronor.
Sen käka lite donken o in till ica o köpa dip o kattgodis.

Nu e vi iaf hemma o trött, kira blev jätte glad när vi kom hem :) så nu sitter vi ir simon sitter o ja ligger framför datorn ;) hehe det e skönt:P så ikväll blir det godis o skräckfilm.

Nu ska ja läsa bloggar. Chu Chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0