Badhotell:D

Moshi Moshi!


Snart, eller iaf inom en snar framtid hoppas ja på att mor min och ja ska åka dit igen, älskar maten o självklart massa spa behandlingar, får se hur det blir i april, maj om det blir av eller om det får vänta tills i sommar.

Vill ha manikyr, ansiktsbehandling (lyx, gärna ;P) haha var där för några jular sen, var helt underbart. man saknar ju stället när man åkt, bjuds ju på underbar mat oxå. åh nae nu ska ja sitta o drömma mej bort o läsa lite Ranzuki:P

Sayonara:D

Kommentarer
Postat av: yrla

jag har aldrig fått en spabehandling eller manikyr o liknande i hela mitt liv :i

2010-03-11 @ 21:01:59
URL: http://iirla.blogg.se/
Postat av: Sandra Nyberg Elmér

Vart liger "badhotellet"? Själv åker man till Lundsbrunn ibland för avkoppling.. Så härligt. Kram

2010-03-11 @ 21:08:02
URL: http://sandra90.zoomin.se

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0