Ny design, lite mer färg:P


Bild från gamla lägenheten, när man var korthårig. Och på tal om korthårig, så har jag klippt simon kort kort, haha han ser inte ut att vara en dag över 18, lul. han ser ut som en liten 91-92 eller nått:P haha. Han e så söööt.
Love him, dock liggnar hans lillebror honom mer på sitt körkort än va simon gör nu, så ja tror han kan ge samuel sitt så får köpa cigg o sånt åt simon;) fniss.

Nae nu ska ja va snäll, simon blev iaf jätte snygg, han passar i kort hår o även lång. vet inte vad som e bäst. haha han slipper ju sina tovor nu iaf.

Om man skulle ta o göra något annat nu, har städat o hållt på ida så nu blir det att slappa lite.

Sayonara Hachi<3

Kommentarer
Postat av: yrla

91or å 92or är oftast över 18 nu förtiden ;)

2010-03-14 @ 20:57:54
URL: http://iirla.blogg.se/

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0